Ring om Pris !
Inloggningssida
Användare till dealer-portal läggs upp av Nimbus via Administrationssida via webben

Användarhantering
Här läggs användare upp för varje dealer.
Användaren måste knytas till kundkod i Monitor och all information hämtas från kundkortet efter inloggning skett.

Översikt ärenden
Varje ärende/rad ska visa nedan information på denna sida
Ärendenummer
Registreringsdatum
Serienummer
Båttyp
Artikelnummer
Status
Avslutat datum
Handläggare (vår referens)
Om ärendet har status avslutad, då ska box för grön bock visas längst till höger på ärendet med en rubrik "Customer Issue Resolved?".
Nu kan kund klicka i rutan och en grön bock visas och ärendet flyttas över till status "historik".

Registrering av ärende
Får ange serienummer, görs kontroll på att detta serienummer sålts till aktuell kund/inloggning.

Efter detta fyller kund i information enligt formuläret nedan som sen skapar ett nytt ärende.
Bilden för att visa befintligt ärende ser samma ut och kunden kan göra justeringar eller uppdateringar på ärendet efter registrering.

Monitor
Bild visar hur informationen är kopplat till Monitor, detta är specifikt för denna kunden och deras webportal enligt spec.