Ring om Pris !
Inloggningssida
Användare till dealer-portal läggs upp av kund via Administrationssida via webben
![](/editor/Adaptations/APP421/rottne/Picture2.png)
Användarhantering
Här läggs användare upp för varje dealer.
Användaren måste knytas till kundkod i Monitor och all information hämtas från kundkortet efter inloggning skett.
![](https://netred.se/editor/Adaptations/APP421/2.jpg)
Översikt ärenden
Varje ärende/rad ska visa nedan information på denna sida
Ärendenummer
Registreringsdatum
Serienummer
Artikelnummer
Status
Avslutat datum
![](/editor/Adaptations/APP421/rottne/Picture1.png)
Registrering av ärende
Får ange ärendetyp och serienummer, görs kontroll på att detta serienummer sålts till aktuell kund/inloggning.
![](/editor/Adaptations/APP421/rottne/Picture3.png)
![](/editor/Adaptations/APP421/rottne/Picture8.png)
Efter detta fyller kund i information enligt formuläret nedan som sen skapar ett nytt ärende.
Bilden för att visa befintligt ärende ser samma ut och kunden kan göra justeringar eller uppdateringar på ärendet efter registrering.
i denna kunds fall kan man skapa flera ärenden samtidigt med vad de kallar Arbetsordrar genereras ett separat ärende per arbetsorder samt ett huvudärende i Monitor.
![](/editor/Adaptations/APP421/rottne/Picture4.png)
Alla ärenden registrerar som ärende i Monitor och utan mellanlager och allt sker Live från Monitor. Dokument hanteras som kopplade filer på ärendet i Monitor.